Garanciális ügyintézés
Garancia, jótállás érvényesítés
Ha a jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel az árucikkel kapcsolatban például, ha rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik, a szavatossági, GARANCIÁLIS jogok érvényesíthetők az alábbi űrlap kitöltésével vagy keresse kollégáinkat az alábbi telefonos, e-mail elérhetőségünkön.
Garancia érvényesítés feltételei
A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:
1. Helyesen kitöltött Jótállási jegy.
2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.
3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt.
Kérjük Önöket, hogy az esetleges garanciális időn belül hibás termékeket az alábbi feltételek szerint hozzák vissza üzletünkbe, illetve ezeknek megfelelően biztosítjuk a cserét. Egyúttal kérjük, hogy a cserére szánt termékeket tiszta, elmosott állapotban hozzák vissza. Ellenkező esetben a terméket nem áll módunkban kicserélni.
Elektromos termékek tesztelését (vezérlő, mágnes szelep, stb.) kizárólag a szakszerviz jogosult elvégezni.
Ha a termékről azonnal eldönthető, hogy garanciális a probléma, a terméket raktárról cseréljük, vagy annak aktuális vételi értéke levásárolható.
Ha a meghibásodás nem meghatározható, vagy vitás helyzet alakul ki a garancia érvényesítésével kapcsolatban, a terméket további bevizsgálásra küldjük. A bevizsgálási időtartamra csereterméket nem áll módunkban biztosítani.
Egyes termékek (szivattyútechnika) minden esetben bevizsgálásra kerülnek, amelyeket kizárólag az importőr, vagy a gyártó szakszervizében végeznek, melynek feltétele a vásárlásról szóló számla, és/vagy garanciajegy. Ebben az esetben az importőr vagy a gyártó dönti el, hogy a termék javítva, vagy cserélve lesz. Az esetleges nem garanciális javítási költségekről előzetes ajánlatot adnak, illetve bevizsgálási díjat is kérhetnek.
A garancia érvényét veszti amennyiben
A szelepet, szórófejet, egyéb alkatrészeket fagykár érte, külső-, vagy egyéb mechanikai sérülés látható rajta, vasas vagy homokkal teli vízzel működött, szakszerűtlen beépítés, alkalmazás miatt fellépő probléma.
A fent olvasható garanciális feltételek arra szolgálnak, hogy megfelelően tájékoztassuk a termékeinket megvásárló ügyfeleinket. Mindenkor törekedni fogunk arra, hogy vitás helyzetek ne alakuljanak ki, a garanciális problémák a leggyorsabb átfutással történjenek, valamint ügyfeleink problémái a legkevesebb kellemetlenségek mellett oldódjanak meg.
Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a bejelentett hiba nem garanciális jellegű, a bevizsgálás költségét a tulajdonosnak kell fizetni.
A bevizsgálás költségét a szerviz a tulajdonossal vagy az értékesítővel egyezteti, a javítási díjjal együtt számlázza a tulajdonos részére.
A számlázást a beszállító cégünkön keresztül is érvényesítheti, ebben az esetben a kapott szervizdíjat cégünk számlázza a tulajdonos felé.
A bevizsgálási díjak az alábbiak:
Szivattyúk – 6.000.- Ft. + Áfa
Áramlás szabályzók – 4.000.- Ft. + Áfa
Mágnes szelepek – 1.500.- Ft. + Áfa
Vezérlők – 2.500.- + Áfa
Az ezektől eltérő díjazás esetén, a megadott elérhetőség egyikén tajákoztatjuk a tulajdonost.
A garanciális ügyintézés megkezdéséhez kérem töltse ki az űrlapot!
A kapcsolatfelvételhez kérem olvassa el az Adatvédelmi szabályzatát!